Увага! Даний вебінар вже відбувся, але Ви можете придбати відеозапис та матеріали зі знижкою 50%!!!

 

webinar-23-12-20-new

 

УВАГА! Абсолютно нова програма Галини Казначей для кадровиків.

Персонал & карантин: нові правила. Сенсаційні роз'яснення Міністерства та Держпраці. Трудові книжки та кадрова документація. Звіт про інвалідів по-новому! Перевірки Держпраці: як мінімізувати наслідки? Готуємось до Нового кадрового року разом! Ексклюзивні кадрові поради від спікера.

 

KaznacheyГАЛИНА КАЗНАЧЕЙ - спікер-практик, десятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика "Дебет-Кредит", автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата. Діяльність: - консультування учасників ринку праці: працівників та роботодавців усіх форм власності; - написання аналітичних матеріалів з питань трудового законодавства та оплати праці; -аудит кадрової документації; - постійний зв'язок з фахівцями Мінсоцполітики та Держпраці.

 

ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ

1. Виправляємо помилки в «карантинних» кадрових документах

1.1 Накази про встановлення неповного робочого часу;

1.2 Накази про надання «карантинних» відпусток;

1.3 Накази про дистанційну роботу

1.4 Табелювання працівників у період карантину

1.5 Кадрова документація за період карантину вихідного дня.

1.6 Зміна режиму роботи працівників на період карантину чи правомірна і коли?

1.7 Інші «цікаві» помилки виправлені під час кадрових аудитів

 
2. Кадрові документи через призму судових справ

2.1 Штатний розпис та Міжкваліфікаційні співвідношення. Теорія про штатний розпис та аналіз судових справ;

2.2 Застосування Класифікатора професій, теорія застосування та практика судів.

2.3 Накази про звільнення, затримки розрахунків при звільненні, середній заробіток через призму судової практики.

 
3. Трудові книжки працівників, а ми все готуємось до електронних трудових

3.1 Детальний аналіз ймовірних і «неймовірних» помилок в трудових книжках. Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо

3.2 Історії з життя трудових книжок в Судових рішеннях. Ви також вірите, що трудова книжка паперова не важлива для пенсії? Та, судова практика говорить інакше

 
4.Звіт про осіб з інвалідністю: нова форма звітності з 2021 року!

4.1 Хто з роботодавців має подавати Звіт до Фонду інвалідів?;

4.2 Як зареєструватися у Фонді інвалідів?

4.3 Відповідальність за невиконання нормативу

4.4 Чи захистить подання форми №3-ПН при непрацевлаштуванні інваліда?

4.5 Строки подання Звіту про інвалідів

4.6 Вчимося заповнювати нову форму Звіту

4.7 Як порахувати середньоблікову кількість

 
5. Готуємось до Нового кадрового року. Планування роботи відідлу кадрів на 2021 рік

5.1 Графік відпусток. Документальне супроводження графіка відпусток від А до Я

5.2 Складання штатного розпису на 2021 рік

5.3 Розроблення номенклатури справи на 2021 рік

5.4 Організація атестації працівників

5.5 Практичні поради та таблиця з панування роботи кадровика на підприємстві на 2021 рік

 
6. Перевірки Держпраці та суди

6.1 Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування.

6.2 Перевірки Держпраці через призму судових рішень. Теорія і практика.

 

7. Інші важливі роз'яснення та практичні поради, актуальні на дату проведення вебінару!

 

8. Відповіді на індивідуальні питання учасників

заздалегідь подготовненние питання можна направляти спікеру за 1 день до вебінару на емейл Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Програма вебінару

 

webinar-images

Вебінар відбудеться:

29 грудня 2020 року з 10.00 по 16.00

Місце проведення: ONLINE

СТАНДАРТНА ВАРТІСТЬ:    

1799 грн.

  Отримати рахунок

ЗНИЖКА 50% ДЛЯ АБОНЕНТІВ ЛІГАСОФТ:

899 грн.

  Отримати рахунок

 

Що отримає кожен учасник вебінару:

galochka-14-03-19 персональний посилання з доступом до вебінару

galochka-14-03-19 відповідь від спікера на власне запитання

galochka-14-03-19 електронний конспект від спікера з додатковими матеріалами

galochka-14-03-19 повний відеозапис вебінару

 

ДЗВОНІТЬ ТА РЕЄСТРУЙТЕСЬ!

(050) 405-71-17 

або 

  Реєструйтеся ONLINE

 

visual question

Ми знаємо, що деякі учасники вперше бажають прийняти участь в онлайн-вебінарі і підготували найпопулярніші запитання до нас. Ви запитували - ми відповідаємо!

Як зареєструватись?

Легко - у три кроки:

1) заповнити форму на сайті або зареєструватися за тел: 050 4057117

2) отримати рахунок на емейл і оплатити!

3) в день вебінару отримати лист з доступом (За 30 хвилин до початку заходу. Доступ в 1 клік!)

 
Якщо я не зможу бути на компьютером у назначений час вебінару, що робити?

Не хвилюйтесь, Вам буде надісланий запис вебінару!

 
Як гарантовано отримати відповідь на своє питання від спікера?

Ви можете задати його під час вебінару у чаті, або для 100% впевненості відправити його нам за 3 дні до вебінару на електронну скриньку: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Всі надіслані запитання ми передаємо спікерам завчасно, щоб іх включили до вебінару.

 
В мене вдома старий компьютер, чи можна переглянути з телефона?

Так, Ви можете перейти за посиланням з телефона та відкрити трансляцію вебінару. При бажанні наш спеціаліст Вам відправить посилання по СМС або у Вайбер. Для перегляду достатньо мобільного інтернету.

 
Якщо я забуду про вебінар - Ви нагадаєте?

Так, звісно! За 1 день до вебінару Ваш персональний менеджер відправить нагадування електронним листом. В день вебінару з ранку нагадає телефонним дзвінком та впевниться що Ви отримали листа з доступом.

 
Чи потрібно встановлювати якесь програмне забезпечення для перегляду вебінару?

Ні, потрібен тільки Інтернет! Вебінар відкриваєтся в 1 клік на посилання, що буде відправлено до початку на Вашу пошту (або СМС чи Вайбер - за бажанням).

 

LIGA-ZAKON-PARTNER

Організатор: Інформаційно-консалтингова компанія "ЛІГАСОФТ"
www.ligasoft.com.ua  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.