УВАГА! Ексклюзивний авторський вебінар Галини Казначей по кадрам.
Постійні зміни у трудовому законодавстві, уже сприймається, як випробування на витривалість. Цього разу приводом для нашої зустрічі є поява розподілу між дистанційною роботою та надомною. «Вдосконалення» поняття гнучкого режиму робочого часу. Також, безумовною топовою темою є запровадження електронних трудових. Ще одним важливим моментом є початок відпускного сезону, тож кадровику потрібно бути в тонусі. Докладно зупинимося на питанні роботи неповнолітніх та поговоримо про практику й працевлаштування. Й обов’язково розглянемо питання перевірок Держпраці, тим паче, що інспектори тепер ходять не лише за «скаргою», а й за планом на 2021 рік.
ГАЛИНА КАЗНАЧЕЙ - спікер-практик, десятирічний досвід роботи з трудовим законодавством та оплатою праці, провідний автор та консультант тижневика "Дебет-Кредит", автор видань АгроPRO, Агробізнес Україна, Заробітна плата. Діяльність: консультування учасників ринку праці: працівників та роботодавців усіх форм власності; написання аналітичних матеріалів з питань трудового законодавства та оплати праці; аудит кадрової документації; постійний зв'язок з фахівцями Мінсоцполітики та Держпраці.
ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ
1. Відпускний сезон! Кадровику: на старт, увага….руш !!!
1.1 Алгоритм оформлення відпусток для кадровика: авторська методика Казначей Г.В.;
1.2 Що має бути напрацьовано для відпусток у кадровика з початку року;
1.3 Нормативне регулювання питань оплати праці;
1.4 На які відпустки можуть претендувати працівники;
1.5 Як правильно працювати з графіком щорічних відпусток та коли повідомити про відпустку аби працівник таки в неї пішов.
1.6 Коли працівники пишуть заяву на відпустку та кому й коли не можна відмовити у наданні відпустки.
1.7 Як оформлювати накази про надання відпусток.
2. Новації в застосуванні гнучкого режиму робочого часу!
2.1 Як по новому називається гнучкий режим робочого часу;
2.2 Що це за документ письмове погодження між роботодавцем та працівником про застосування гнучкої режиму;
2.3 Що таке обліковий період при гнучкому режимі? Та яким документом встановлювати обліковий період? Новація, якої не було раніше;
2.4 Як встановлюється гнучкий режим працівникам;
3. Дистанційна та надомна робота тепер різні речі: КЗпП змінено
3.1 Правила встановлення дистанційної роботи та документальне оформлення;
3.2 Типова форма трудового договору для дистанційної роботи;
3.3 2 в 1 дистанційна робота та робота в офісі: поєднання можливе!;
3.4 Гарантований період вільного часу «дистанційну» та як врегулювати це питання?
3.5 Коли працівник може вимагати встановлення дистанційної роботи;
3.6 Різниця між дистанційною роботою та надомною;
3.7 Реєстраційні листи робочих завдань, доручених «надомникам»? Що це, як виглядає цей документ? Зразок та рекомендації щодо застосування;
3.8 ПВТР для надомника;
3.9 Питання техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці і протипожежної охорони за умов виконання обов’язків на дому;
3.10 Документальне оформлення роботи на дому;
4. Електронні трудові книжки працівників
4.1 Детальний аналіз ймовірних і «неймовірних» помилок в трудових книжках. Приклади виправлення помилок. Помилки які можна не виправляти та помилки які виправити неможливо;
4.2 Переходимо на електронні трудові книжки
5. Практиканти та неповнолітні на підприємстві
5.1 Як оформити практиканта на підприємстві: правила, принципи та ризики;
5.2 Табелювання, зарплата, нарахування та відображення у звітах;
5.3 Неповнолітній працівник: оформлення та згода батьків;
5.4 Пільги неповнолітнім працівникам;
6.Перевірки Держпраці та інспекційні відвідування!
6.1 Планові перевірки з питань дотримання норм трудового законодавства та позапланові інспекційні відвідування;
6.2 Розміри штрафних санкцій за порушення! Коли є шанс на виправлення.
6. Відповіді на індивідуальні питання учасників
Для отримання ексклюзивної персональної консультації спікера рекомендуємо направити питання завчасно за 3 дні до вебінару на емейл: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Вебінар відбудеться:
23 квітня 2021 року з 10.00 по 16.30
Місце проведення: ONLINE
Що отримає кожен учасник вебінару:
персональний посилання з доступом до вебінару
відповідь від спікера на власне запитання
електронний конспект від спікера з додатковими матеріалами
повний відеозапис вебінару
Ми знаємо, що деякі учасники вперше бажають прийняти участь в онлайн-вебінарі і підготували найпопулярніші запитання до нас. Ви запитували - ми відповідаємо!
Як зареєструватись?
Легко - у три кроки:
1) заповнити форму на сайті або зареєструватися за тел: 050 4057117
2) отримати рахунок на емейл і оплатити!
3) в день вебінару отримати лист з доступом (За 30 хвилин до початку заходу. Доступ в 1 клік!)
Якщо я не зможу бути на компьютером у назначений час вебінару, що робити?
Не хвилюйтесь, Вам буде надісланий запис вебінару!
Як гарантовано отримати відповідь на своє питання від спікера?
Ви можете задати його під час вебінару у чаті, або для 100% впевненості відправити його нам за 3 дні до вебінару на електронну скриньку: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Всі надіслані запитання ми передаємо спікерам завчасно, щоб іх включили до вебінару.
В мене вдома старий компьютер, чи можна переглянути з телефона?
Так, Ви можете перейти за посиланням з телефона та відкрити трансляцію вебінару. При бажанні наш спеціаліст Вам відправить посилання по СМС або у Вайбер. Для перегляду достатньо мобільного інтернету.
Якщо я забуду про вебінар - Ви нагадаєте?
Так, звісно! За 1 день до вебінару Ваш персональний менеджер відправить нагадування електронним листом. В день вебінару з ранку нагадає телефонним дзвінком та впевниться що Ви отримали листа з доступом.
Чи потрібно встановлювати якесь програмне забезпечення для перегляду вебінару?
Ні, потрібен тільки Інтернет! Вебінар відкриваєтся в 1 клік на посилання, що буде відправлено до початку на Вашу пошту (або СМС чи Вайбер - за бажанням).
www.ligasoft.com.ua | Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.