webinar-19-11-21

 

MorozovskaГАЛИНА МОРОЗОВСЬКА - провідний бухгалтер - експерт компанії «Smile бухгалтерія». Автор понад 700 публікацій із податку на прибуток, бухгалтерського обліку зовнішньоекономічної діяльності, ПДВ. Понад 10 років професійного досвіду роботи в бухгалтерських виданнях.

 

ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ

1. Який документ є первинним. Коли рахунок-фактура можебути первинним документом. Чи може договір виконуватироль первинного документа.

 

2. Значення первинного документа для податкового обліку.

 

3. Дата складання. Чи можна складати первинний документ на будь-яку дату? Чи можна оформити увихідний, неробочий день? Чим загрожує складання первинки не під час господарської операції чи відразу по її завершенню, а пізніше? Яка дата податкових зобов’язань з ПДВ за послугами, якщо акт складено пізніше дати надання послуг? Що з податковим кредитом в такій ситуації? Електронні документи. Що вважати датою їх оформлення?

 

4. Хто може складати та підписувати первинні документи. Чи треба затверджувати перелік таких осіб? Чи може особа підписувати первинні документи будучи у відпустці, відрядженні? Чи можна використовувати символ «ꞌ» в ситуації, коли документ підписує особа, яка заміняє відповідальну? Які нові вимоги до підписання первинних документів за когось прописано у ДСТУ 4163:2020.

 

5. Форма первинних документів. Чи обов’язково використовувати типові форми? Як правильно затвердити власно розроблені форми первинних документів?

 

6. Обов’язкові реквізити:

- назва документа (форми);

- дата складання;

- назва підприємства;

- зміст та обсяг господарської операції.

- чи можна принаданні послуг обійтись загальними фразами, чи треба розшифровувати? Рекомендації суддів та позиція Мінфіну. Чи можна вказувати спецкоди (партномер) товарів, а не їхні назви?

- одиниця виміру. Нові правила Наказу № 88 щодо одиниці виміру. Чи у всіх документах треба вказувати вартісний вираз чи можна обмежитися лише натуральним? Треба в подорожніх листах зазначати використання не лише влітрах, а й у грн? посади осіб, відповідальних заздійснення госпоперації і правильність її оформлення;

- особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу. Чи можна використовувати факсиміле? Чи треба писати власне ім’я та прізвище?

 

7. Печатка – обов’язковий реквізит?

 

8. Які помилки в реквізитах не є значними (коли первинказ помилками не втрачає свого статусу). Що каже суд. Немає прізвища особи, що брала участь у госоперації – чибуде документ первинним?

 

9. Запізнілі первинні документи: рекомендації в обліку. Роз’яснення Мінфіну та ДПСУ. Як прописати в Наказі прооблікову політику правила щодо запізнілих документів.

 

10. Нові вимоги до ТТН з 01.10.2021 р. Чи обов’язкова ТТН при перевезенні для власних потреб? Нові реквізити. Відповідальність за помилки у ТТН та коли вона загрожує.

 

11. Відсутність первинного документа: як можна довести наявність операції. Актуальні судові рішення. Відсутня ТТН – ризики, як довести не безтоварність (реальність) операції?

 

12. Чи треба складати первинний документ на курсові різниці?

 

13. Бухгалтерська довідка – у яких випадках вона складається? Коли її застосування може вберегти відпитань контролерів.

 

14. Відповіді на індивідуальні питання учасників

Для отримання ексклюзивної персональної консультації спікера рекомендуємо направити питання завчасно за 3 дні до вебінару на емейл: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Програма вебінару

 

webinar-images

Вебінар відбудеться:

19 листопада 2021 року з 14.00 по 16.00

Місце проведення: ONLINE

СТАНДАРТНА ВАРТІСТЬ:    

1500 грн.

  Отримати рахунок

ЗНИЖКА 10% ДЛЯ АБОНЕНТІВ ЛІГАСОФТ:

1350 грн.

  Отримати рахунок

 

Що отримає кожен учасник вебінару:

galochka-14-03-19 персональний посилання з доступом до вебінару

galochka-14-03-19 відповідь від спікера на власне запитання

galochka-14-03-19 електронний конспект від спікера з додатковими матеріалами

galochka-14-03-19 повний відеозапис вебінару

 

ДЗВОНІТЬ ТА РЕЄСТРУЙТЕСЬ!

(050) 405-71-17 

або 

  Реєструйтеся ONLINE

 

visual question

Ми знаємо, що деякі учасники вперше бажають прийняти участь в онлайн-вебінарі і підготували найпопулярніші запитання до нас. Ви запитували - ми відповідаємо!

Як зареєструватись?

Легко - у три кроки:

1) заповнити форму на сайті або зареєструватися за тел: 050 4057117

2) отримати рахунок на емейл і оплатити!

3) в день вебінару отримати лист з доступом (За 30 хвилин до початку заходу. Доступ в 1 клік!)

 
Якщо я не зможу бути на компьютером у назначений час вебінару, що робити?

Не хвилюйтесь, Вам буде надісланий запис вебінару!

 
Як гарантовано отримати відповідь на своє питання від спікера?

Ви можете задати його під час вебінару у чаті, або для 100% впевненості відправити його нам за 3 дні до вебінару на електронну скриньку: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Всі надіслані запитання ми передаємо спікерам завчасно, щоб іх включили до вебінару.

 
В мене вдома старий компьютер, чи можна переглянути з телефона?

Так, Ви можете перейти за посиланням з телефона та відкрити трансляцію вебінару. При бажанні наш спеціаліст Вам відправить посилання по СМС або у Вайбер. Для перегляду достатньо мобільного інтернету.

 
Якщо я забуду про вебінар - Ви нагадаєте?

Так, звісно! За 1 день до вебінару Ваш персональний менеджер відправить нагадування електронним листом. В день вебінару з ранку нагадає телефонним дзвінком та впевниться що Ви отримали листа з доступом.

 
Чи потрібно встановлювати якесь програмне забезпечення для перегляду вебінару?

Ні, потрібен тільки Інтернет! Вебінар відкриваєтся в 1 клік на посилання, що буде відправлено до початку на Вашу пошту (або СМС чи Вайбер - за бажанням).

 

LIGA-ZAKON-PARTNER

Організатор: Інформаційно-консалтингова компанія "ЛІГАСОФТ"
www.ligasoft.com.ua  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.