ГАЛИНА МОРОЗОВСЬКА - провідний бухгалтер - експерт компанії «Smile бухгалтерія». Автор понад 700 публікацій із податку на прибуток, бухгалтерського обліку зовнішньоекономічної діяльності, ПДВ. Понад 10 років професійного досвіду роботи в бухгалтерських виданнях.
ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ
1. Який документ є первинним. Коли рахунок-фактура можебути первинним документом. Чи може договір виконуватироль первинного документа.
2. Значення первинного документа для податкового обліку.
3. Дата складання. Чи можна складати первинний документ на будь-яку дату? Чи можна оформити увихідний, неробочий день? Чим загрожує складання первинки не під час господарської операції чи відразу по її завершенню, а пізніше? Яка дата податкових зобов’язань з ПДВ за послугами, якщо акт складено пізніше дати надання послуг? Що з податковим кредитом в такій ситуації? Електронні документи. Що вважати датою їх оформлення?
4. Хто може складати та підписувати первинні документи. Чи треба затверджувати перелік таких осіб? Чи може особа підписувати первинні документи будучи у відпустці, відрядженні? Чи можна використовувати символ «ꞌ» в ситуації, коли документ підписує особа, яка заміняє відповідальну? Які нові вимоги до підписання первинних документів за когось прописано у ДСТУ 4163:2020.
5. Форма первинних документів. Чи обов’язково використовувати типові форми? Як правильно затвердити власно розроблені форми первинних документів?
6. Обов’язкові реквізити:
- назва документа (форми);
- дата складання;
- назва підприємства;
- зміст та обсяг господарської операції.
- чи можна принаданні послуг обійтись загальними фразами, чи треба розшифровувати? Рекомендації суддів та позиція Мінфіну. Чи можна вказувати спецкоди (партномер) товарів, а не їхні назви?
- одиниця виміру. Нові правила Наказу № 88 щодо одиниці виміру. Чи у всіх документах треба вказувати вартісний вираз чи можна обмежитися лише натуральним? Треба в подорожніх листах зазначати використання не лише влітрах, а й у грн? посади осіб, відповідальних заздійснення госпоперації і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу. Чи можна використовувати факсиміле? Чи треба писати власне ім’я та прізвище?
7. Печатка – обов’язковий реквізит?
8. Які помилки в реквізитах не є значними (коли первинказ помилками не втрачає свого статусу). Що каже суд. Немає прізвища особи, що брала участь у госоперації – чибуде документ первинним?
9. Запізнілі первинні документи: рекомендації в обліку. Роз’яснення Мінфіну та ДПСУ. Як прописати в Наказі прооблікову політику правила щодо запізнілих документів.
10. Нові вимоги до ТТН з 01.10.2021 р. Чи обов’язкова ТТН при перевезенні для власних потреб? Нові реквізити. Відповідальність за помилки у ТТН та коли вона загрожує.
11. Відсутність первинного документа: як можна довести наявність операції. Актуальні судові рішення. Відсутня ТТН – ризики, як довести не безтоварність (реальність) операції?
12. Чи треба складати первинний документ на курсові різниці?
13. Бухгалтерська довідка – у яких випадках вона складається? Коли її застосування може вберегти відпитань контролерів.
14. Відповіді на індивідуальні питання учасників
Для отримання ексклюзивної персональної консультації спікера рекомендуємо направити питання завчасно за 3 дні до вебінару на емейл: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Вебінар відбудеться:
19 листопада 2021 року з 14.00 по 16.00
Місце проведення: ONLINE
Що отримає кожен учасник вебінару:
персональний посилання з доступом до вебінару
відповідь від спікера на власне запитання
електронний конспект від спікера з додатковими матеріалами
повний відеозапис вебінару
Ми знаємо, що деякі учасники вперше бажають прийняти участь в онлайн-вебінарі і підготували найпопулярніші запитання до нас. Ви запитували - ми відповідаємо!
Як зареєструватись?
Легко - у три кроки:
1) заповнити форму на сайті або зареєструватися за тел: 050 4057117
2) отримати рахунок на емейл і оплатити!
3) в день вебінару отримати лист з доступом (За 30 хвилин до початку заходу. Доступ в 1 клік!)
Якщо я не зможу бути на компьютером у назначений час вебінару, що робити?
Не хвилюйтесь, Вам буде надісланий запис вебінару!
Як гарантовано отримати відповідь на своє питання від спікера?
Ви можете задати його під час вебінару у чаті, або для 100% впевненості відправити його нам за 3 дні до вебінару на електронну скриньку: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Всі надіслані запитання ми передаємо спікерам завчасно, щоб іх включили до вебінару.
В мене вдома старий компьютер, чи можна переглянути з телефона?
Так, Ви можете перейти за посиланням з телефона та відкрити трансляцію вебінару. При бажанні наш спеціаліст Вам відправить посилання по СМС або у Вайбер. Для перегляду достатньо мобільного інтернету.
Якщо я забуду про вебінар - Ви нагадаєте?
Так, звісно! За 1 день до вебінару Ваш персональний менеджер відправить нагадування електронним листом. В день вебінару з ранку нагадає телефонним дзвінком та впевниться що Ви отримали листа з доступом.
Чи потрібно встановлювати якесь програмне забезпечення для перегляду вебінару?
Ні, потрібен тільки Інтернет! Вебінар відкриваєтся в 1 клік на посилання, що буде відправлено до початку на Вашу пошту (або СМС чи Вайбер - за бажанням).
www.ligasoft.com.ua | Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.